تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

مجموعه 40 بازی برای گوشی های سامسونگ

 

همواره کاربران گوشی های سامسونگ از کمبود بازی برای این گوشی ها ناراضی بوده اند. مجموعه 40 بازی متنوع با موضوعات مختلف به صورت فول ورژن برای گوشی های سامسونگ از طریق لینک زیر در دسترس است.

لینک دانلود مستقیم (حجم فایل حدود 2 مگابایت می باشد)

رمز فایل: www.mobin-group. com

پلیر بسیار قدرتمند با قابلیت پشتیبانی بیش از ۷۰ نوع فرمت

پلیر بسیار قدرتمند با قابلیت پشتیبانی بیش از ۷۰ نوع فرمت FantasyDVD Player Platinum v9.5.1.424

 آیا خواهان تماشای فیلم های دی وی دی با کیفیتی متفاوت و امکانات حرفه ای هستید؟ FantasyDVD، ساخت شرکت  Fantasysoft می باشد چرا که این نرم افزار، این قابلیت را دارد که شما را با ابزارهای جالبی که دارد مجذوب خود کند. با داشتن این نرم افزار، شما به راحتی می توانید یک پلیر قدرتمند در زمینه ی پخش بیش از ۷۰ نوع فرمت صوتی و تصویری مختلف از سی دی و دی وی دی را تجربه کنید. تکنولوژی قدرتمند این نرم افزار برای شما بهترین کیفیت پخش را برای شما به ارمغان می آورد.

قابلیت های کلیدی این Player قدرتمند:
- مجهز بودن به افکت های مختلف صوتی.
- پشتیبانی از Channel های گوناگون.
- مجهز به صدای Dolby و فراگیرتر از آن.
- دارا بودن از ۱۰ باند Equalizer .
- اشغال و مصرف کم حافظه ی CPU.
- دارا بودن از یک کنترل مجهز در محیطی ساده و جذاب.
- پشتیبانی از DivX, DVD (MPEG-2), VCD (MPEG-1), SVCD, AudioCD, MiniDVD, Mpeg2 HDTV, MWV-HDTV.
- و ?

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

عکسهای خود را به صورت اسلاید شو در آوردید Nero PhotoShow Deluxe

شاید شما هم از افرادی باشید که در مراسم خانوادگی به ثبت لحظات زیبا و به یاد ماندنی بپردازید. امروز قصد معرفی نرم افزار بسیار مفید Nero Photo Show Deluxe از شرکت معتبر Nero را داریم. شما به کمک این نرم افزار قادر هستید به راحتی عکسهای خود را به صورت اسلاید شو در آورده و با افکت های زیبا و متعدد این برنامه به عکس های خانوادگی خود جلوه بهتری ببخشید.
این نرم افزار قابلیت ایجاد پویانمایی, ایجاد صدای پس زمینه, اضافه کردن زیر نویس و? را دارد و به شما کمک می کند ویدیویی زیبا از عکس های خانوادگی خود ایجاد کرده و با همین نرم افزار رایت کرده و در تلویزیون به راحتی به تماشای آن بنشینید و یا حتی این فایل ها را با دوستان وآشنایان خود از طریق اینترنت به صورت رایگان به اشتراک بگذارید.

همراه این نرم افزار 9 پلاگین کاربردی به همراه سریال مورد نطر قرار داده ایم که قالب های زیبایی در اختیار شما قرار خواهند داد.
این نرم افزار با سیستم عامل XP و VISTA به صورت کامل پشتیبانی می کند.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

والپیپرهای زیبا از سیاره ها و کهکشان

۳۲ والپیپر زیبا از سیاره ها و کهکشان به فرمت JPG در سایز ۱۰۲۴ در ۷۶۸

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

رورگر پر قدرت و بسیار زیبا با Maxthon 2.1.0.1870 Final

شاید بسیاری از شما با مرورگر MYIE2 آشنا باشید. Maxthon نام جدید و تغییر یافته MYIE2 میباشد در واقع Maxthon نسل جدیدی از مرورگر های MyIe بوده که پس از گذشت یک سال از فعالیتش با نام دیگری ارائه شده است.ماکستون مرورگرقدرتمند و و انعطاف پذیری است که از قدرت و هسته  مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ویندوز)استفاده کرده و بر خلاف آن دارای قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی میباشد. نکته قابل توجه این است که این مرورگر تقریبا 65% از رم شما را کمتر از کاوشگر ویندوز اشغال میکند از این رو مانع کاهش سرعت در سیستم میشود.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Maxthon 2.1.0.1870 Final:
- Tabbed Browsing Interface - مرور همزمان چند صفحه وب در یک پنجره.
 ماکستون از یک رابط جدولی قوی برای مرور اینترنت استفاده می کند توسط این رابط شما می توانید بدون شلوغ کردن نوار وظیفه ویندوز چند سایت را با هم ودر یک پنجره باز کنید .دراین حالت مرورکردن آنها آسانتر می شود چرا که اطلاعات مربوط به مقدار فضای بارگذاری شده از سایت در بالای جدول دیده میشود.
-Mouse Gestures- حرکات بیانگرموس.
 به مرورگر خود توسط موس فرمان بدهید!با فعال کردن ویژگی حرکات بیانگر موس می توانید توسط گرفتن یک کلید موس و حرکت دادن آن به یک سو به مرورگر دستور بدهید.حرکات بیانگر موس انقلابی دیگر در صنعت مرور اینترنت است.بعضی از مردم می گویند که این کار شبیه به انجام کونگ فو با موس است.
- Super Drag&Drop- گرفتن وانداختن ویژه.
ماکستون انقلابی جدید در افزایش سرعت مرور صفحات وب به وجود آورده , به این ترتیب که شما کافی است یک پیوند را بکشید و بیندازید تا در جدولی جدید باز شود, شما می توانید پیوند را به هر جای صفحه که بخواهید بیندازِید همین طور اگر متنی را انتخاب کرده و به هر جای صفحه بیندازید توسط موتور جستجو گر پیش فرض شما در اینترنت به دنبال آن می گردد.
- Privacy Protection- محافظت ازاطلاعات شخصی شما.
شما می توانید با چند کلیک گذشته ها ؛ کوکیها وصفحاتی که توسط برنامه ضبط شده اند ؛ رمزها و.. را پاک کنید همین طور می توانید اینها را به گونه ای تنظیم کنید که با آغاز شدن یا بسته شدن ماکستون پاک شده تا اثری از اعمال شما بجای نماند.
- نوار علاقه مندی ها.
ماکستون یک نوار علاقه مندیها را به محیط برنامه شما اضافه می کند که توسط آن می توانید به پوشهَ پیوندها که در پوشه علاقه مندیهای شما قراردارد یا هر پوشه ای که بخواهید دسترسی داشته باشید.
- AD Hunter - شکارچی تبلیغات آزار دهنده اینترنتی.
صفحات ناگهانی صفحات شناور تصاویر تبلیغاتی فلاشهای تبلیغاتی....همه و همه چیزهای آزار دهنده ای هستند اما با شکارچی تبلیغات از همه آنها راحت شوید.این برنامه تمامی تبلیغات (حتی درون سایت)رامی تواند مسدود کند وشما را از شرشان راحت کند.
- Support Google Bar - پشتیبانی کامل از نوار ابزار گوگل.
 آیا نوار ابزار گوگل را می توانید بروی مرورگر دیگری جز کاوشگر اینترنت اکسپلورر نصب کنید؟ً جواب خیر است, اما برای ماکستون جواب آری است چرا که ماکستون از نوار ابزار گوگل به طور کامل پشتیبانی می کند. نوار برنامه های خارجی با ماکستون شما می توانید با چند کلیک ساده برنامه ای از سیستم خودتان را اجرا کنید وحتی می توانید آنها را طوری تنظیم کنید که با ماکستون شروع و اجرا شده و همچنین با ماکستون بسته شوند.
- Skins- تعویض پوسته های مروگر.
 ماکستون از پوسته های انعطاف پذیری استفاده می کند تا زیباتر به نظر برسد همراه با پوسته ها آیکونها نیز عوض می شود طراحان این مرورگر بیش از 300 پوسته در این وب سایت  قرار داده اند و به کاربران امکان انتخاب و تغییر پوسته مورد نظرشان را به سلیقه خود میدهد.
- پررنگ کنندهَ کلید واژه های پیدا شده توسط نوار جستجوگر.
 با استفاده از این قابلیت پس از اتمام عملیات جستجو کلیه واژه های مربوط به واژه جستجو شده در وب سایت ها بصورت رنگی در آمده و به کاربر در رسیدن به جواب خود کمک بسیاری میکند.
- و ....

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

نرم افزاری برای دیدن دوربین های زنده دنیا از طریق اینترنت

 

نرم افزار جالب و جدید H264WebCamPro2. 4 با این نرم افزار شما قادر خواهید بود از طریق دوربین های زنده مکان های جالبی رو ببینید این نرم افزار به سرعت بالا نیاز ندارد و با دیال اپ معمولی شما را قادر به دیدن تمام دوربین ها میسازد در کل یکی از نرم افزار های نسل جدید و بسیار جالب هست.

لینک دانلود (حجم فایل حدود 3 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

مترجم صوتی پارسیا نسخه 1

 

یادگیری زبانهای خارجی یکی از نیازهای بشر برای ارتباط با دنیاست. بدیهی است که گفتار ساده ترین و بهترین راه این ارتباط می باشد اما داشتن ارتباط گفتاری بین افراد مختلف مستلزم آشنایی طرفین به یک زبان مشترک که خود لازمه صرف زمان زیادی جهت یادگیری زبان‌های رایج است. راه ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر استفاده از یک ?مترجم گفتار به گفتار? است. شرکت عصر گویش پرداز، برای راحتی ارتباط پارس زبانان، برای اولین بار مترجم گفتار به گفتار فارسی را طراحی و پیاده‌سازی نموده است. به کمک این نرم افزار افراد می توانند بدون دانستن زبان خارجی نیازهای ابتدایی خود را برآورده سازند. برای مثال برای پرسیدن ساعت صبحانه، مراکز خرید، یک رستوران خوب یا قیمت لباس می‌توان به زبان فارسی صحبت کرد و رایانه بعد از درک کلمه، معادل آن در زبان مقصد را بیان می نماید.
پارسیا اولین نرم افزار مترجم صوتی گفتار به گفتار در زبان فارسی است که جملات و عبارات بیان شده توسط کاربر را مستقیماً به گفتار معادل در زبان‌های انگلیسی و عربی ترجمه نموده و بیان می‌کند. این نرم‌افزار برای راحتی ارتباط فارسی زبانان در مسافرت‌ها و سایر جاها با افرادی که زبان آنها انگلیسی و یا عربی است، بسیار مناسب می‌باشد. هسته اصلی پارسیا یک سیستم تشخیص خودکار گفتار فارسی می‌باشد که گفتار کاربر را پردازش کرده و آنرا تشخیص می‌دهد، سپس گفتار تشخیص داده شده به معادل خود در زبان مقصد بیان می‌شود. در نسخه جاری پارسیا، جملات و عبارات رایج در مکالمات روزمره افراد، در شش دسته گروه‌بندی شده‌اند و کاربر می‌تواند با انتخاب گروهها، جملات مربوطه را بیان نماید تا به زبان مورد نظر ترجمه شود. علاوه بر تنظیمات مربوط به صدای ورودی میکروفون و صدای پخش شده خروجی، یک فرهنگ لغت فارسی-انگلیسی نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.
برخی از مشخصه‌های پارسیا نسخه 1.0 بصورت زیر است:
* ترجمه جملات به صورت گفتار به گفتار
* ترجمه به زبان‌های انگلیسی و عربی
* ترجمه سریع، دقیق و آسان
* شامل عبارات رایج مکالمات روزمره
* مجهز به لغت‌نامه
* استفاده آسان از نرم افزار
* همراه با میکروفون ویژه عصرگویش‌پرداز
* قابل استفاده روی کامپیوترهای شخصی و ریزکامپیوترها (موبایل‌ها و PDAها)

کیبوردی از جنس طلا

همه چیز طلائی دیده بودیم به غیر از کیبورد! مثل اینکه یک نفر یادش افتاد و ساخت.این کیبوردی را که در تصویر مشاهده می کنید دارای 86 کلید با روکشی از جنس طلا می باشد. ظاهر چندان زیبایی ندارد اما برای طرفداران اقلام عتیقه که214$ ناقابل داشته باشد می تواند سرگرمی جالبی باشد!

منبع

طبابت در بیمارستان گوگل!

 

نکاتی در مورد جستجو در یکی از بزرگترین جستجوگرهای اینترنتی

چند سال است که موتور جستجوی گوگل حرف اول را در زمینه جستجو در اینترنت می‌زند و سایر موتورهای جستجو مانند یاهو، MSN و آلتاویستا فاصله زیادی با گوگل گرفته‌اند. حتما بارها از همکارانی که به دنبال یافتن مطلبی در زمینه پزشکی یا موضوعات دیگر در اینترنت بوده‌اند، شنیده‌اید که : ?نه، در اینترنت چنین مقاله‌ای نیست?، ?هر کار کردم، چیزی پیدا نکردم.?
گوگل بیش از 8 میلیارد صفحه اینترنتی را تحت پوشش خود قرار داده و یا به‌اصطلاح ایندکس کرده است، بنابراین گرچه ممکن است حقیقتا در اینترنت موضوع خاصی وجود نداشته باشد اما در بیشتر موارد مشکل، مربوط به تکنیک جستجوی ما است.

ادامه.....


بازیابی هر نوع فایل حذف شده توسط:Recover My Files 3.98 Build 599

 

با نرم افزار پرقدرت Recover My Files می توانید هر نوه فایلی که از روی کامپیوترتان حذف شده را دانلود نمائید (پشتیبانی از 300 نوع فایل مختلف).

بازیابی ایمیلهای پاکشده، هر نوع سند، فایلهای آرشیوی، عکسهای دیجیتال، فایلهای صوتی و تصویری، فایلهای پایگاه داده (Database) و ... از قابلیتهای این نرم افزار محبوب می باشد.

لینک دانلود (حجم فایل حدود 7 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

کنترل ذهن با گوشی‌های موبایل

مجله ساینتفیک امریکن: استفاده از موبایل در بیمارستان‌ها و هواپیماها ممنوع شده است، چون تشعشعات اکترومغناطیسی آنها می‌توانند روی دستگاه‌های حساس الکتریکی تأثیر بگذارند. اما آیا مغز هم می‌تواند تحت تأثیر گوشی‌های تلفن همراه قرار بگیرد؟

همه اعمال و احساسات و افکار ما برخاسته از فعالیت الکتریکی زیستی نورون‌های مغز ما هستند. نورون‌ها، سلول های عصبی مغز هستند که در درون مغز، مدارهای الکتریکی بسیار پیچیده ایجاد می‌کنند. فعالیت‌های الکتریکی نورون‌ها، به وسیله دستگاه نوار مغز یا EEG ثبت می‌شوند و به این وسیله یک ابزار تشخیصی در اختیار پزشکان قرار می‌دهند.

بسته به اینکه یک فرد هوشیار یا ناهوشیار باشد و بسته به درجه برانگیختگی‌اش، طرح EEG ‌او متفاوت خواهد بود. به علاوه می‌توان با تحریک الکترومغناطیسی قسمت‌های خاص مغز TMS، موجب تحریک یا تضعیف فعالیت الکتریکی مدارهای مغزی شد.

گرچه اشعه الکترومغناطیسی ساطع شده از یک موبایل بسیار ضعیف‌تر از اشعه TMS است، اما هنوز این سؤال ذهن را مشغول می‌کند که آیا امواج موبایل هم می‌تواند موجب تغییر EEG یک فرد شوند؟ محققان برای پاسخ به این سؤال دو تحقیق انجام داده‌اند:

تحقیق اول به وسیله دانشمندان انستیتوی علوم مغز دانشگاه فناوری ملبورن انجام شد، آنها در تحقیق خود تأثیر امواج ساطع شده از گوشی نوکیا 6110، روی امواج مغزی 120 مرد و زن سالم را بررسی کردند. این تحقیق به صورت علمی و با روش «دو سو کور» انجام شد، به این معنی که حین تحقیق نه افراد مورد آزمایش و نه دانشمندان مطلع نبودند که گوشی‌ها چه زمان فعال هستند و چه زمانی غیرفعال.

بر اساس این تحقیق، امواج موبایل بر قدرت امواج آلفای مغز می‌افزایند. میزان تقویت اثر امواج آلفای مغزی در قسمتی از مغز که درست زیر گوشی موبایل، بود، بیشتر بود!

امواج آلفا با فرکانس 12 سیکل در دقیقه در مغز تولید می‌شوند، این امواج نشاندهنده سطح برانگیختگی و هوشیاری یک فرد هستند. وقتی شخصی افکارش را از دنیای خارج متوجه افکار درونی و ذهنی خود می‌کند بر قدرت امواج آلفا افزوده می‌شود.

 www.hamtaraneh.com

سوال دوم این است که آیا تقویت امواج آلفا، هیچگونه تأثیر عملی بر رفتار و سطح هوشیاری استفاده‌کنندگان گوشی‌های همراه دارند؟

تحقیق دوم برای جواب دادن به این سؤال انجام شد. این تحقیق در مرکز مطالعات خواب دانشگاه Loughborough انگلیس انجام شد. نتایج این تحقیق شگفت‌آور بود: امواج ساطع شده از گوشی‌های همراه نه تنها بر رفتار یک شخص در هنگام تماس تلفنی تأثیر می‌گذارد، بلکه اثرات آنها مدت‌ها بعد از اتمام تماس تلفنی ادامه پیدا می‌کند.

این بار محققان برای آزمایش‌های خود از گوشی نوکیا 6310 استفاده کردند، آنها این گوشی را به سر 10 فرد سالم، ولی محروم از خواب متصل کردند. گوشی به وسیله کامپیوتر به صورت خودکار در حالت روشن و خاموش می‌شد و در حالت صحبت و یا استندبای قرار می‌گرفت و در همین حین امواج EEG افراد مورد آزمایش، در مؤسسه تحقیقات خواب در هنگام شب مورد بررسی قرار می‌گرفت.

این پژوهش نشان داد که امواج موبایل، موجب تضعیف امواج خاصی موسوم به امواج دلتا می‌شوند. امواج دلتا، شاخص دقیق و حساس مرحله دوم خواب هستند. تقریبا 50 درصد از کل زمان یک فرد را مرحله دوم خواب تشکیل می‌دهد. امواج دلتا، تواتری بین یک تا 4 سیکل در ثانیه دارند. مثل تحقیق قبل تأثیر موبایل بر روی امواج دلتا تا یک ساعت بعد از خاموش شدن موبایل ادامه پیدا می‌کرد.

با وجود اینکه افراد مورد آزمایش شب قبل وادار شده بودند که خواب کوتاهی داشته باشند، ولی روشن شدن موبایل‌ها حتی تا یک ساعت بعد از خاموش شدن آنها، موجب اختلال خواب و بیدار ماندن افراد مورد آزمایش می‌شد.

با این وجود اصلا نگران نشوید و یا خیال راحت از موبایل‌هایتان استفاده کنید! چون تأثیر ناشی از موبایل تنها به اندازه نصف فنجان قهوه است و بسیاری از عوامل محیطی بر کیفیت و کمیت خواب شبانه بیشتر از امواج موبایل تأثیر می‌گذارند.

نتایج این دو نحقیق از آن جهت مهم هستند که نشان می دهند، امواج الکترومغناطیسی موبایل‌ها با وجود اینکه ضعیف هستند می‌تواند بر رفتار انسان‌ها تأثیرگذار باشند. به علاوه باید سایر منابع تشعشعات الکترومغناطیسی را در زندگی مدرن امروزی هم در نظر گرفت و تأثیر آنها را هم مورد بررسی قرار داد.

ویندوز XP را در جیب خود به همراه داشته باشید!

 

اینبار قصد معرفی نسخه ای از ویندوز ایکس پی را داریم که با استفاده آن قادرید تا ویندوز XP را بر روی کول دیسک خود نصب کنید .
این ویندوز با نام Portable Windows XP Live USB Edition شناخته می شود که قصدمعرفی نسخه جدید آن را داریم .
مواد لازم برای استفاده از Portable Windows XP Live USB Edition :
1- یک حافظه فلش یا مموری و یا cooldisk‌ که حداقل 256 مگابایت حافظه خالی داشته باشد
2- پشتیبانی مادربرد رایانه شما در حالت بوت از Usb stick

راهنمای نصب :
1- ابتدا فایل HPUSBFW.exe را اجرا کنید تا کول دیسک شما تغییر نام پیدا کرده و همچنین سیستم فایل آن FAT شود .
2- حال تمام فایلها را در شاخه ای در حافظه جانبی و یا کول دیسک خود انتقال دهید
3- سیستم را restart کنید .
4- با فشردن کلید Del وارد محیط تنظیمات Bios مادربرد شوید و در بخش Quick-boot گزینه boot from the USB را انتخاب کنیدو تنظیمات را ذخیره کنید
حال اگر کول دیسک به رایانه شما متصل باشد ویندوز از روی مموری شما اجرا خواهد شد و نیازی به هارد دیسک ندارید .
لازم به ذکر است این نسخه از ویندوز شامل تمامی امکانات ویندوز ایکس پی نمی باشد و بیشتر برای استفاده به عنوان عمل Backup گیری و مواقعی که دسترسی به ویندوز نداشته باشید و یا ویندوزتان مشکل پیدا کرده و بالا نیاید کاربرد دارد .

لینک دانلود (حجم فایل حدود 60 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

400 کاغذدیواری متحرک و زیبا برای موبایل شما!

 

بیش از 400 کاغذ دیواری (wallpaper) متحرک زیبا برای استفاده در موبایل که می توانید بصورت یکجا از طریق لینک زیر دانلود کنید.

لینک دانلود (حجم فایل حدود 35 مگابایت می باشد)

.:: بازی پازل جستجو در شمال Arctic Quest نسخه 1 و 2 ::.

در قسمت اول Arctic Quest بازیکنان پادشاه برف را از بین بردند، پادشاهی که می خواست زمین را به یک زندان یخی برای برای تمام موجودات تبدیل کند و در قسمت دوم بازی پسر این پادشاه برای تمام کردن خواست پدر وارد عمل شده است. برای خثی کردن نقشه شرورانه پادشاه یخ شما باید 100 پازل گوهر نشان را حل کنید.
هر پازل شما را به مبارزه ای برای تسخیر کردن تکه های یخ و قرار دادن آن ها داخل طرح های خالی جانور های عجیب و غریب برای بازگرداندن آن ها به زندگی می باشد. اگر اجازه دهید که آب های دوروبر شما پر از یخ شوند بازی را خواهید باخت پس باید سرعت عمل و دقت به خرج دهید تا آن ها را در پازل قرار داده یا در آتش آب کنید.

بازی پازل Arctic Quest با مراحل جذاب و جدید و افکت های صوتی زیبا با داستانی پر شاخ و برگ و منظره های دل انگیز می باشد و بازی کننده را خسته نمی کند. محیط بازی شامل عنصر آب و آتش می باشد که آب برای شناور شدن یخ ها و آتش برای ذوب یخ های غیر قابل استفاده به کار می رود. یادگیری بازی با آموزش در مرحله اول آن بسیار ساده می باشد و نو آوری های بسیاری در آن صورت گرفته است.

خصوصیات بازی پازل:

100 پازل گوهر نشان برای حل کردن
10 مرحله جذاب برای جایزه
امتیازات به صورت آنلاین در کل جهان
اتاقی برای نگهداری نشان های پیروزی

دانلود نسخه اول با حجم ۱۴.۸ مگابایت

دانلود نسخه دوم با حجم ۱۷.۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

.:: ارسال ایمیل های زیبا و جذاب توسط IncrediMail Xe Premium 5.70

نرم افزار IncrediMail یک نرم افزار پیشرفته مدیریت و پردازش پست الکترونیک است که تجربه بینظیر و جدیدی را به شما عرضه می کند. با IncrediMail شما میتوانید بر اساس شخصیت و علایق خود e-mailهای خودتان را رنگ و لعاب دهید و شخصی کنید. امکانات چند رسانه ای بی نظیر این نرم افزار شما را قادر میسازد که بر اساس روحیات و شخصیت خود نامه های الکترونیک خود را سازمان دهی کنید. جلوه های تصویری این نرم افزار میتواند از تمامی حواس شما پذیرایی کند. از بین مجموعه ای از پس زمینه ها، تصاویر متحرک،جلوه های سه بعدی، شکلک ها،مجموعه ای از اخطار دهنده های تصادفی، جعبه بندی به شیوه پیشرفته، امکانات ویرایش تسهیل یافته و کارت تبریک های الکترونیک انتخاب کنید و همه آنها را به اجزای e-mail خود تبدیل کنید.

خصوصیات:
- گستره ای از پس زمینه ها، تصاویر متحرک و اصوات متنوع
- شکلک های متحرک برای روح بخشیدن به متن شما
- اخطار دهنده های لزرنده برای زمان دریافت Email
- جلوه های سه بعدی جذاب (زمان فرستادن، دریافت و پاک کردن پیام ها)
- امضا های شخصی
- ضبط کننده پیامهای صوتی
- گالری آنلاین گسترده ای از مضامین گرافیکی که دائما در حال بروز رسانی و رشد است
و بسیاری خصوصیات دیگر...

خصوصیات افزوده شده:
. تصاویر متحرک شگفت انگیز
. امضاهایی با دست خط شخصی
. قلم (فونت) های منحصر به فرد
. صداهای ماشین نویسی قدیمی هنگام نوشتن
. نمایش ضمائم به صورت چند رسانه ای
. گرفتن تصاویر متحرک از اینترنت
. پنجره ی لحظه ای تعیین کننده زمان و وضعیت email
. جاگذاری بسیار ساده تصاویر در email
. بررسی در حین کار املائی
. تغییر آسان مضامین گرافیکی بین کاربرها

دانلود با حجم ۱۱.۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

.:: Google Earth Pro 4.1.7087 ::.

Google Earth نرم افزار شبیه ساز کره زمین به صورت 3 بعدی جزء اولین نرم افزارهای سه بعدی سازی کره زمین به صورت کاملا واقعی بود.به طوری که ماهواره های قرار گرفته شده در جو زمین هر چند وقت یک بار تصاویر این نرم افزار را به روز میکنند.برای اجرای این نرم افزار به صورت ایده آل پیشنهاد میکنیم حتما از اینترنت پر سرعت استفاده نمایید.زیرا برای بارگزاری تصاویر با کیفیت این نرم افزار از سرورهای گوگل نیاز به سرعت بالایی دارید.همچنین این نرم افزار با کارت های گرافیکی Geforce و ATI به درستی کار میکند و شتابدهنده گرافیکی DirectX و از تکنولوژی OpenGL برای رندر کردن تصاویر استفاده مینماید.نسخه ای که ما هم اکنون برای دانلود قرار داده ایم نسخه 4.1.7087 از سری Professional این نرم افزار است که 400$ آمریکا قیمت آن است که شما در حال حاضر آن را به طور رایگان دانلود میکنید.نرم افزار گوگل ارث ورژن حرفه ای قادر است نماها و ساختمان ها را به طور سه بعدی برای شما شبیه سازی کند.همچنین این نرم افزار با نرم افزار Google Skechup نیز سازگار است.تغییران زیادی در این نرم افزار نسبت به نسخه رایگان آن که قابل دانلود از خود سایت گوگل است اعمال شده که پیشنهاد میکنیم از سایت سازنده نرم افزار برای دیدن تغییرات بازدید نمایید.

 

دانلود نرم افزار با حجم ۱۸.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

.:: کنترل و مراقبت از سیستم ها از راه دور با Net Control 2 7.02

Net Control نام نرم‌افزاری است که به مدیران شبکه اجازه می‌دهد تا بتوانند به تمامی قسمت ‌های کامپیوتر کارکنان آن مجموعه دسترسی داشته باشند.
از قابلیت‌های کلیدی این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

حجم بسیار کم نرم‌افزار.
قابلیت محدود نمودن دسترسی کاربران به سایت‌ها در سطح اینترنت.
قابلیت محدود نمودن دسترسی کاربران به تنظیمات ویندوز.
قابلیت خاموش، ریست، استندبای، لاگ آف، سوییچ یوزر از راه دور.
قابلیت اجرای فایل بر روی کامپیوتر کاربر بدون اجازه‌ی او.
قابلیت Kill نمودن برنامه‌های باز ( بستن برنامه‌ها ).
قابلیت مشاهده‌ی تمامی فایل‌ها و فولدر‌های سیستم کاربر.
قابلیت کنترل دسکتاپ کاربر بدون نیاز به مجوز از طرف او.
قابلیت قفل نمودن دسکتاپ، کی‌بورد و موس کاربر و کنترل آن از جانب مدیر شبکه.
قابلیت قفل نمودن دسکتاپ، کی‌بورد و موس کاربر و نقاشی بر روی دسکتاپ.
قابلیت مشاهده‌ی دسکتاپ کاربر بدون آنکه متوجه شود.
قابلیت Broadcast نمودن دسکتاپ مدیر شبکه برای همه و یا تعدادی از کاربران ( در این حالت کاربر مجبور می‌شود دسکتاپ مدیر شبکه‌ی خود را ببیند و هیچ کار دیگری نمی‌تواند انجام دهد ).
قابلیت ارسال پیام برای کاربران در سطح شبکه.
قابلیت Chat با کاربران.

 

دانلود با حجم ۳.۴ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com