تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

مجله دانلود گروه پرشین استار

مجله دانلود - ویژه گروه اینترنتی پرشین استار www.Persian-Star.org
 

.:: مدیریت آسان دانلودها با Download Accelerator Plus v8.7.0.5 Final ::.

بیش از 154 میلیون نفر در دنیا DAP را به عنوان تنها برنامه ی مدیریت دانلود خود انتخاب کرده اند. شما میتوانید سرعت دانلود خود را با این نرم افزار 400% افزایش دهید.
شما برای مدیریت دانلود خود از چه برنامه ای استفاده میکنید . آیا شما فقط از برنامه دانلود مخصوص مرورگر خو مانند اینترنت اکسپلورر استفاده میکنید . یا در نظر دارید از یک برنامه کامل و قوی و دارای سرعت بالا در دانلود استفاده کنید . برنامه های دانلود که به طور پیش فرض بر روی مرورگر هستند امکان قطع دانلود و ادامه آن را بعد از اتصال نجدد به اینترنت نمیدهند و با قطع شدن ارتبا شما با اینترنت باید فایل را دباره از اول دانلود کنید . اما شما با یک برنامه دانلود منیجر میتوانید این کار را انجام دهید . یکی از معرف ترین این برنامه ها برنامه Download Accelerator Plus یا به اختصار (DAP) میباشد که در نسخه جدید آن شما با یک دانلود منیجر فراتر از آنچه انتظار دارید روبرو میشوید. این برنامه با تکنولوژی خاص خود میتواند فایلها را به تکه های کوچکی تبدبل کند و هر تکه را به صورت مجزا شروع به دانلود کند که این عمل باعث پیدایش سرعت دانلود میباشد. و همچنین با اتصال چند کانکت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا میبرد.در این نسخه از 10 زبان زنده دنیا برای برنامه استفاده شده است.
قابلیتهای کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus v8.7.0.5 Final :
- اتصال چند کانکت به سرور مورد نظر برای سرعت بالا در دانلود
- امکان جستجوی فایل مورد نظر دا مجموعهای از فایلهای که دانلود کرده اید
- سازگاری کامل با مرورگرهای Netscape, Internet Explorer, Opera و Mozilla/Firefox
- امکان زمان بندی فایل ها برای دانلود
- توانایی قطع اینترنت و یا خاموش کردن سیستم به صورت خودکار، پس از به پایان رسیدن دانلود ها
- امکان پخش فایل های صوتی و تصویری در هنگام دانلود (تا مقداری که دانلود شده)
- امکان مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده (ZIP) در هنگام دانلود
- افزایش سرعت دانلود فایل از اینترنت
- امکان محدود کردن پهنای باند برای دانلود (مثلاً فرض کنید قصد دارید تا ضمن کار با اینترنت اقدام به دانلود فایل نیز کنید به صورتی که سرعت شما آن چنان پایین نیاید و همانطور که مشغول گشت و گذار در اینترنت هستید، در پس زمینه فایل شما نیز دانلود شود)
- دارای بخشی جانبی با نام FTP، که به شما این قابلیت را خواهد داد تا به FTP سایت خود نیز دسترسی داشته باشید و فایل های خود را دانلود یا آپلود کنید
- ارائه توضیحات کاملی در مورد فایل های دانلود شده
- قابلیت انتخاب پوسته های مختلف
- مدیریت پسورد های سایت ها و دیگر اطلاعات به صورت نامحدود
- به همراه ابزار File Shredder برای حذف اطلاعات بدون قابلیت بازیابی آن ها
- پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز (حتی ویندوز ویستا)
- و ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
دانلود با حجم ۷.۹ مگابایت

پسورد فایل :
www.kamyabonline.com
 


.:: مدیریتی مطمئن و قدرتمند با Nero Move It 1.0.10.0 ::.

هنوز حتی چند هفته هم از ارائه نسخه جدید Nero که معروفترین ابزار کپی رایت محسوب می شود نمی گذرد که بازهم کمپانی Nero یکی دیگر از ابزارهای خود را به رخ رقیبان کشید. پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری و عکس، استفاده بسیار آسان از نرم افزار، دسترسی بسیار سریع و آسان به تمامی دستگاه های قابل حمل نظیر موبایل های، مالتی مدیا پلیرها و ... به روز رسانی رایگان و سریع نرم افزار، جابه جایی سریع فایل ها میان رایانه و دوربین های دیجیتالی، موبایل ها و تمامی دستگاه های قابل حمل و در نهایت به اشتراک گذاری تمامی آن ها به صورت آنلاین فقط و فقط در جدیدترین محصول کمپانی Nero یعنی Nero Move It دیده می شود.
در حقیقت شعار Nero Move It این جمله است:
با Nero Move It تصاویر، فیلم ها و موزیک ها را در هر کجا و در هر زمان که بخواهید می توانید جابه جا کنید.Nero Move It جدید ترین محصول کمپانی Nero به شمار می رود. نرم افزاری که به صورت یک آچار فرانسه برای کاربران عمل می کند. ابزاری بسیار کامل که به کاربر این اجازه را می دهد تا هم یک پلیر در اختیار داشته باشد و هم از سوی دیگر دستگاه های قابل حمل خود را با قدرت تمام مدیریت نماید.کاربران به راحتی می توانند با استفاده از این نرم افزار فایل های مالتی مدیا خود را به صورت لیست در آورده و در هرجایی که بخواهند به اشتراک گذارند. منظور از هرجا تمامی دستگاه های قابل حمل نظیر MP3 Player یا گوشی های موبایل و حتی سایت هایی نظیر  My Nero, YouTube
Nero Move It به دلیل این که از جدیدترین متد ها و تکنولوژی ها استفاده می کند قادر به پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج نیز می باشد و این امکان را فراهم می کند تا کاربر با انعطاف پذیری بالایی ارتباطی کامل را با دستگاه های قابل حمل خود برقرار نماید. در مورد محیط کاربری نرم افزار که حتما باید خودتان ببینید تا متوجه شوید که چه هنری در طراحی نرم افزار به کار رفته است. محیط کاربری بسیار زیبا و در عین حال بسیار جذاب نیز می باشد و Nero Move It را با تمامی نرم افزار هایی که تا به حال دیده اید مجزا می سازد.
این موارد تنها بخشی از کارآیی های این نرم افزار محسوب می شود، چراکه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر، به این صورت که کاربر زمانی که قصد انتقال فایلی را دارد خود نرم افزار با توجه به فرمت پشتیبانی شده از سوی دستگاه کار تبدیل را انجام می دهد. ساختن مجموعه (کلکسیون ها) به صورت کاملا سفارشی از تصاویر ، فیلم ها و موزیک ها و در آخرین مورد هم سادگی در انتقال فایل ها که مهم ترین خصوصیت Nero Move It محسوب می گردد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Nero Move It 1.0.10.0 :- سازگاری با تمامی دستگاه های قابل حمل نظیر گوشی های موبایل، MP3 Player ها و ...
- سازگاری کامل با انواع دوربین های دیجیتالی عکاسی و فیلم برداری
- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج موجود مالتی مدیا
- سرعت و آسان بودن انتقال فایل ها
- به اشتراک گذاری آنلاین فایل ها میان سایت های معروف نظیر My Nero, YouTube
- قابلیت تبدیل فرمت ها صوتی و تصویری برای اجرا در دستگاه های مختلف
- ساخت مجموعه هایی مورد علاقه از تصاویر ، فیلم ها و همچنین موزیک ها
- پخش و اجرای تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها
- محیط کاربری جذاب و فوق العاده زیبا
- تبدیل اتوماتیک فایل ها برای اجرا در دستگاه مورد نظر
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
دانلود با حجم ۸۵.۸ مگابایت

پسورد فایل :
www.kamyabonline.com


 

.:: تجربه ای متفاوت با مرورگر Opera 9.60 Build 10447 Final ::.

Opera 9.60 Build 10447 Final جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید.
Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود به اتمام رسید و حالا کاربران پس از 13 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.
قابلیت های دیگر را می توان در چند مورد به طور خلاصه ذکر نمود :Tab Browsing که برای سرعت کار اهمیت بسیاری دارد، جلوگیری از باز شدن صفحات Pop-up، جستجو در میان چندین سایت معروف تنها با یک انتخاب و یک کلیک، Speed Dial که نوعی BookMark محسوب می شود اما با قابلیت نمایش طرحی از Bookmark ها، فید خوان های حرفه ای و ... تنها بخشی از این مرورگر انتخاب می شوند.
دلیل این که مرورگر Opera عکس ها را با سرعتی نسبتا بالاتر از دیگر مرورگر ها باز می نماید این است که Opera عکس ها را به صورت فریم به فریم یا به عبارت دیگر بخش بخش باز می کند که با این ترفند سرعت تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.
اما نکته ی بسیار مهم و جالبی باید در مورد Opera ذکر شود . حتی آخرین نسخه از این مرورگر روی رایانه های 386 و با حافظه یا همان رم در حدود 6 مگابایت هم سازگاری دارند.
برای آن ها که زمان در اینترنت برایشان اهمیت زیادی دارد ما آخرین نسخه از مرورگر معروف Opera را پیشنهاد می کنیم .
قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera v9.60 Build 10447 Final :- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
- قابلیت Tab Browsing
- نمایش Speed Dial برای نمایش طرحی از Bookmark ها
- دانلود منیجر قدرتمند
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری عکس ها
- امکانات اضافه نظیر نمایش آب هوا ، ساعت های زیبا
- Mail و Chat در سایت Opera
- pop-up blocking برای رهایی از پنجره های مزاحم پاپ-آپ
- پشتیبانی از دریافت فایلهای بزرگتر از ۴ گیگابایت
- پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های صفحات وب نظیر php ، Asp و HTML
- پشتیبانی از زبان های مختلف و همچنین زبان شیرین پارسی
- پشتیبانی از اکثر پلاگین های موجود نظیر Windows Media Player
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- نحوه برقراری ارتباط با خدمات سایت Flickr بهبود یافته است
- امکان نمایش فیلم های موجود در سایت یو تیوب در حالت FullScreen
- امکان دانلود Torrent در قسمت BitTorrent
- هماهنگی کامل با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
- امنیت بالا در حفظ رمز های شخصی کاربران
- پوسته های بسیار زیبا برای سلیقه های متفاوت
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
دانلود با حجم ۷.۱ مگابایت

پسورد فایل :
www.kamyabonline.com


 

.:: قفل گذاری بر روی فولدرها با Folder Lock v6.01 ::.

برای هر شخص و سیستمی فایلها و اطلاعات محرمانه ای وجود دارد که افراد مایل نیستند هر شخصی بتواند به آنها دسترسی داشته باشد. این اطلاعات می تواند شامل انواع اقسام تصاویر، فیلم ها، فایلهای مهم متنی و نرم افزاری که شما می خواهید به دلایل مختلفی همچون شخصی بودن، محرمانه بودن و یا ممانعت از آلودگی آنها به ویروس ها، باشد . بنابراین وجود نرم افزاری قدرتمند و نفوذ ناپذیر در سیستم عامل ویندوز امری ضروری برای اکثر افراد است . یکی از نرم افزار های بسیار قدرتمند و قدیمی این حرفه در زمینه قفلگذاری بر روی انواع و اقسام فایلها و پوشه ها نرم افزار کوچک و بسیار توانای Folder Lock است که در نسخه جدید خود با ویندوز ویستا مایکروسافت سازگاری کامل دارد !
از ویژگی های برتر این ابزار کوچک امنیتی سیستم، سرعت بسیار بالا کارایی آن است که کاربر با یک کلیک ساده قادر به قفل گذاری یا مخفی کردن فایلها ،پوشه ها ، درایوها و ... از دید همگان چه افراد آماتور و چه حرفه ای هاست !
دیگر قابلیت جالب این نرم افزار ساخت فایلها و پوشه های امن برای انتقال است که شما به آسانی می توانید بر روی فایلهای CD، فلاپی، فلش دیسکها و کول دیسک هایتان قفل گذاری کنید یا آن را از دید سایرین مخفی نگاه دارید .
سوالی که برای کاربران در مورد توانایی این نرم افزار پیش می آید این است که آیا فایلهای قفل گذاری شده در سیستم عامل ویندوز، تنها در همان سیستم عامل قفل گذاری شده یا مخفی هستند؟
نکته لازم به ذکر دیگر در خصوص قابلیت قفل گذاری این نرم افزار در قیاس با بسیاری از ابزارهای آن است Folder Lock بر خلاف اکثر نرم افزارهای مشابه، فایلها و پوشه را بر اساس ویندوز مخفی یا کدگذاری نمی کند! بنابراین در محیط هیچ یک از ویندوز های نصب شده بر روی سیستم قابل مشاهده و دسترسی نمی باشند حتی به ادعای شرکت سازنده شما به هیچ عنوان فایلهای مخفی شده توسط Folder Lock را در Safe Mode و یا حتی سیستم عامل داس نیز نمی توانید مشاهده نمایید و به آنها دسترسی داشته باشید !
قابلیتهای کلیدی نرم افزار Folder Lock v6.01 :
- رمز گذاری بر روی فایلها و پوشه ها
- خصوصی سازی ویندوز و امنیت فایلها
- سرعت بسیار بالا در قفل گذاری فایلها
- دارای درجه بندی های مختلف امنیتی
- مخفی سازی فایلها ،پوشه ها ، درایوها و ...
- پشتیبانی از درایوهای FAT, FAT32 و NTFS
- در بردارنده گزینه های مخفی Shred files , AutoLock , Auto Shutdown PC , Lock your PC, Erase PC tracks و متن فهرست انتخاب در اینترنت اکسپلورر
- فایل های قفل شده در نرم افزار غیر قابل برگشت، غیر قابل تعویض نام، غیر قابل کپی کردن، مخفی و غیر قابل دسترسی می باشند
- حفاظت کامل از فایل ها در Hard Disk, NoteBook, Cd Rw's, Disk, Usb Flash Driver
- محافظت از فایل ها، فولدرها و درایو ها به وسیله پسورد گذاری بر روی آنها
- محافظت از تعداد نامحدود فایلها
- حفاظت از فایل های شما در WinDows و Dos
و ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
دانلود با حجم ۲.۷ مگابایت

پسورد فایل :
www.kamyabonline.com
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد