تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

مشکلات ویستا در Windows 7 مرتفع می‌شود

ویندور ویستا با انتقاد شدید کاربران و مراکز خبری مواجه شد و توسط شرکت اپل که از بزرگ‌ترین رقبای مایکروسافت در این زمینه محسوب می‌شود، بارها در تبلیغات تلویزیونی مورد تمسخر قرار گرفت.

 

 

شرکت مایکروسافت به دنبال نشان دادن سیستم‌عامل Windows 7، نسخه آتی سیستم‌عامل خود اعلام کرد، تمامی درس‌هایی که از سیستم‌عامل ویندوز ویستا گرفته‌ است را در آن اجرا خواهد کرد.
مایکروسافت طی این جریان، برنامه زمانی خود را برای عرضه Windows 7 اعلام کرد و نسخه پیش‌بتای این سیستم‌عامل جدید را در کنفرانس Professional Developers Conference(PDC) در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزار گذاشت.
استیون سینوفسکی(Steven Sinofsky) مدیر مرکز Windows و Windows Live مایکروسافت در این باره گفت: «نخستین نسخه بتا از Windows 7، به‌صورت عمومی در اوایل سال آتی میلادی عرضه خواهد شد و پس از آن، نسخه‌های آزمایشی دیگری بر اساس بازخوردهای اعلام شده از سوی کاربران، در اختیار مردم قرار خواهد گرفت».

به گفته او، سیستم‌عامل Windows 7 سه سال پس از عرضه ویندوز ویستا عرضه خواهد شد.
بر این اساس، این سیستم‌عامل در اواخر سال 2009 میلادی به صورت تجاری عرضه شده و بر این اساس، در ژانویه 2010 میلادی به صورت گسترده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
سینوفسکی طی صحبت‌های خود اعلام کرد، مایکروسافت از ویندوز ویستا درس‌های فراوانی گرفته است.

این سیستم‌عامل با انتقاد شدید کاربران و مراکز خبری مواجه شد و توسط شرکت اپل که از بزرگترین رقبای مایکروسافت در این زمینه محسوب می‌شود، بارها در تبلیغات تلویزیونی مورد تمسخر قرار گرفت.
سینوفسکی اعلام کرده است که برخی از این انتقادات پذیرفتنی است، به‌خصوص در زمینه عدم آماده‌سازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مایکروسافت با دیگر شرکت‌ها برای عرضه سیستم‌عامل ویندوز ویستا.
این در حالی است که شرکت مایکروسافت برای تولید ویندوز ویستا پنج سال زمان را سپری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد