تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

تکنولوژی و فناوری های جدید

بیائید تا همه چیز در مورد تکنولوژی و فناوری های جدید جهان را بدانیم

یوتیوب یاهو را پشت سرگذاشت!

بر اساس جدیدترین آمار مربوط به موتورهای جست وجو در ماه اوت، سایت ویدیویی «یوتیوب»(youtube) نسبت به «یاهو» (!yahoo) ترافیک جست وجوی بیش تری به دست آورده است.

 

 

سال هاست که «گوگل»(google) موتور جست وجوی شماره یک بوده و «یاهو» و «مایکروسافت» نیز به دنبال آن قرار داشته اند اما بر اساس آمار جدید منتشر شده از سوی موسسه آمار و تحقیقات «کام اسکور»، سایت اشتراک گذاری ویدیویی «یوتیوب» که در مالکیت «گوگل» است در ماه اوت برای نخستین بار «یاهو» را پشت سر گذاشته و جایگاه دوم را کسب کرده است.
«گوگل» با داشتن ٦3 درصد سهم از بازار جست وجوی آمریکا و با 2 درصد افزایش نسبت به ماه قبل از آن هم چنان مکان نخست را حفظ کرده و «یوتیوب» نیز 3 درصد رشد کرده است.
بر اساس یافته های این بررسی، استفاده از موتورهای جست وجوی «یاهو» و «مایکروسافت» در میان کاربران امریکایی اندکی کاهش یافته است؛ شمار جست وجوهای انجام گرفته در «یاهو» 5 درصد و در «مایکروسافت» 6 درصد در ماه اوت کاهش یافته است.
آمارهای «کام اسکور» بر مبنای ٧/11 میلیارد جست وجوی انجام شده در امریکا بوده که ٦/٧ میلیارد آن در «گوگل»، ٦/٢ میلیارد در «یوتیوب»، 4/٢ میلیارد در «یاهو» و یک میلیارد آن در «مایکروسافت» صورت گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد